Suntem într-un moment în care Moda a trebuit, după câteva luni de pauză, să își pună oficial niște întrebări pe care până acum le-a cam ocolit, începând cu cele mai simple: care mai este rolul Modei în 2021? Despre ce ne mai vorbește ea și despre ce își mai doresc consumatorii să mai audă? Este mai importantă emoția sau eticheta?
Sunt răspunsuri esențiale pentru o industrie care încearcă să își regăsească locul pe harta noastră. Și, în funcție de răspunsurile pe care le găsește, o să poată să evolueze în direcția corectă.
Momentan Moda este suspendată undeva în timp, între două lumi. S-a întâmplat ceva fascinant: moda este acum atât trecut, prezent cât și viitor. Are valoare doar în momentul în care citiți aceste rânduri. Este strict o reflexie a felului în care Pandemia ne-a schimbat felul în care nu doar ne raportăm la Moda, ci și la noi înșine.
Expoziția "Right Here, Right Now" punctează exact acest moment istoric în Moda românească. Ne vorbește despre cum suntem noi acum, ce iubim acum și cum ne dorim să mai arătăm. Este mai mult despre o realitate imediată asumată decât despre un trecut aparent perfect și un viitor incert. Este o trecere în revistă a unor minți creative care ne face să înțelegem până la urmă și care sunt răspunsurile corecte la întrebările de mai sus.