MURMUR a fost lansat în 2011 ca o reconectare cu feminitatea și senzualitatea prin intermediul pret-a-porter-ului, o modalitate prin care femeile se pot bucură de ceea ce sunt, cu sau fără prezența bărbatului. Formele feminine ale femeii din anii ‘ 50, ritualul de îmbrăcare și dezbrăcare, cât și formele de lenjerie traduse în pret-a-porter modern - acestea sunt puncte de pornire constante ale brandului.
Andreea Bădală, fondatorul și designerul brandului, a studiat design vestimentar la Universitatea de Arte din București și Tipar Creativ la London College of Fashion și a câștigat experiență de lucru valoroasă la Alexander McQueen Menswear și Richard Nicoll, înainte de a începe propriul său brand MURMUR.
Cu 2 colecții sezoniere în fiecare an, piesele MURMUR au fost purtate de VIP-uri ca Madonna, Beyonce, Miley Cyrus, Ariana Grande, Katy Perry, Rita Ora, Kristen Stewart și Dua Lipa și au fost incluse în pictoriale internaționale pentru reviste ca Vogue UK și Paper Magazine.
MURMUR este vândut internațional în Europa (Franța, Italia, Germania, Olanda, Elveția, Grecia, Portugalia, Polonia), Statele Unite și Canada.